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공동 저자
- Kartik HosanagarWharton School, University of Pennsylvaniawharton.upenn.edu의 이메일 확인됨
- Kinshuk JerathArthur F Burns Professor of Free and Competitive Enterprise, Professor of Business, Marketingcolumbia.edu의 이메일 확인됨
- Z. john zhangthe Wharton schoolwharton.upenn.edu의 이메일 확인됨
- Peter FaderProfessor of Marketing at the Wharton School of the University of Pennsylvaniawharton.upenn.edu의 이메일 확인됨
- Beibei LiCarnegie Mellon Universityandrew.cmu.edu의 이메일 확인됨
- Jing GongAssociate Professor of Commerce, University of Virginiavirginia.edu의 이메일 확인됨
- William RandMcLauchlan Distinguished Professor, North Carolina State Universityncsu.edu의 이메일 확인됨
- Michelle AndrewsAssistant Professor of Marketing, Emory Universityemory.edu의 이메일 확인됨
- Hannes DattaAssociate Professor of Marketing, Tilburg Universitytilburguniversity.edu의 이메일 확인됨
- Nathan M. FongAssociate Professor of Marketing, Rutgers School of Business - Camdenrutgers.edu의 이메일 확인됨
- Donna HoffmanThe George Washington University School of Businessgwu.edu의 이메일 확인됨
- Yakov BartNortheastern Universitynortheastern.edu의 이메일 확인됨
- Xueming LuoCharles Gilliland Distinguished Professor of Marketing, IS, and Strategy, Temple Universitytemple.edu의 이메일 확인됨
- P.K. KannanProfessor of Marketing, University of Marylandumd.edu의 이메일 확인됨
- P.C. VerhoefProfessor of Marketingrug.nl의 이메일 확인됨
- amitabha mukerjeeIIT Kanpurcse.iitk.ac.in의 이메일 확인됨
- S. Abid HussainiColumbia University Medical Centercolumbia.edu의 이메일 확인됨
- Jun LiuAgency for Science, Technology and Researchi2r.a-star.edu.sg의 이메일 확인됨