내 프로필 만들기
공동 저자
- Eric J. JohnsonNorman Eig Professor of Business, Columbia Business School, Columbia Universitycolumbia.edu의 이메일 확인됨
- Stephen Michael NowlisAugust A Busch Jr. Distinguished Professor of Marketing, Washington University in St Louiswustl.edu의 이메일 확인됨
- Katherine LovelandAssociate Professor of Marketing, Xavier Universityxavier.edu의 이메일 확인됨
- Adam B. CohenProfessor of Psychology, Arizona State Universityasu.edu의 이메일 확인됨
- Maura L. ScottDrs. Persis E. and Charles E. Rockwood Eminent Scholar in Marketing, Florida State Universityfsu.edu의 이메일 확인됨
- David Glen MickUniversity of Virginiavirginia.edu의 이메일 확인됨
- Ayalla RuvioMarketing professor, Broad College of Business, Michigan State Universitymsu.edu의 이메일 확인됨
- Andrea C. MoralesProfessor of Marketing, Arizona State Universityasu.edu의 이메일 확인됨
- Adriana SamperArizona State Universityasu.edu의 이메일 확인됨
- Meryl P. GardnerProfessor of Marketing, University of Delawareudel.edu의 이메일 확인됨
- Derek D. RuckerNorthwestern Universitykellogg.northwestern.edu의 이메일 확인됨
- Adam GalinskyColumbia Business Schoool, Columbia Universitycolumbia.edu의 이메일 확인됨
- Nancy J. SirianniAssociate Professor of Marketing, Texas State Universitytxstate.edu의 이메일 확인됨
- Mary Jo BitnerProfessor of Marketing, Arizona State Universityasu.edu의 이메일 확인됨
- Stephen W. BrownProfessor of Marketingasu.edu의 이메일 확인됨
- Steven BellmanProfessor, University of South Australiamarketingscience.info의 이메일 확인됨
- Steven J HeineProfessor of Psychology, University of British Columbiapsych.ubc.ca의 이메일 확인됨
- Monika LisjakArizona State Universityasu.edu의 이메일 확인됨
- Daniel FernandesAssociate Professor of Marketing, Catholic University of Portugalucp.pt의 이메일 확인됨
- Daniel BrannonAssociate Professor of Marketing, University of Northern Coloradounco.edu의 이메일 확인됨