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공동 저자
- Beth FossenAssistant Professor of Marketing and Eli Lilly and Company Faculty Fellow, Indiana Universityindiana.edu의 이메일 확인됨
- Eric BradlowThe Wharton School of the University of Pennsylvaniawharton.upenn.edu의 이메일 확인됨
- Peter FaderProfessor of Marketing at the Wharton School of the University of Pennsylvaniawharton.upenn.edu의 이메일 확인됨
- Oded NetzerArthur J. Samberg Professor of Business, Columbia Universitygsb.columbia.edu의 이메일 확인됨
- Chang Hee ParkSchool of Management, Binghamton University (SUNY)binghamton.edu의 이메일 확인됨
- Michael BraunSouthern Methodist Universitysmu.edu의 이메일 확인됨
- George KnoxAssociate Professor of Marketing, Tilburg Universitytilburguniversity.edu의 이메일 확인됨
- Yuchi ZhangSanta Clara Univeristyscu.edu의 이메일 확인됨
- Michelle AndrewsAssistant Professor of Marketing, Emory Universityemory.edu의 이메일 확인됨
- Robert KentUniversity of Delawareudel.edu의 이메일 확인됨
- Robin J TannerRetired Associate Professor of Marketing, University of Wisconsin, Madisonbus.wisc.edu의 이메일 확인됨
- Patti WilliamsWharton School, University of Pennsylvaniawharton.upenn.edu의 이메일 확인됨
- Joann PeckProfessor of Marketing, University of Wisconsin - Madisonbus.wisc.edu의 이메일 확인됨
- Ken GoldsteinProfessor, Department of Politics, University of San Franciscousfca.edu의 이메일 확인됨