내 프로필 만들기
공동 저자
- Mingyu (Max) JooAssistant Professor, University of California, Riversideucr.edu의 이메일 확인됨
- Yi ZhuAssociate Professor, Carlson School of Management, University of Minnesotaumn.edu의 이메일 확인됨
- Jura LiaukonyteCornell Universitycornell.edu의 이메일 확인됨
- Linli XuAssociate Professor, Carlson School of Management, University of Minnesotaumn.edu의 이메일 확인됨
- Adam RennhoffProfessor of Economics, Middle Tennessee State Universitymtsu.edu의 이메일 확인됨
- Rex DuProfessor of Marketing, University of Texas at Austinmccombs.utexas.edu의 이메일 확인됨
- Jinhong Xie (谢劲红)JC Penney Eminent Scholar Chair, Eminent Scholar & Professor of Marketing,University of Floridaufl.edu의 이메일 확인됨
- Qi WangChina Europe International Business Schoolceibs.edu의 이메일 확인됨
- David KempeProfessor of Computer Science, University of Southern Californiausc.edu의 이메일 확인됨
- Bo CowgillColumbia Universitycolumbia.edu의 이메일 확인됨
- Kinshuk JerathArthur F Burns Professor of Free and Competitive Enterprise, Professor of Business, Marketingcolumbia.edu의 이메일 확인됨
- Sridhar NarayananProfessor of Marketing, Stanford University Graduate School of Businessstanford.edu의 이메일 확인됨
- Brett R. GordonProfessor of Marketing, Kellogg School of Management, Northwestern Universitykellogg.northwestern.edu의 이메일 확인됨
- Zsolt KatonaHaas School of Business, UC Berkeleyhaas.berkeley.edu의 이메일 확인됨
- Jiwoong ShinProfessor of Marketing at Yale Universityyale.edu의 이메일 확인됨
- Andres MusalemUniversity of Chiledii.uchile.cl의 이메일 확인됨
- Vincent NijsAssistant Professor of Marketing, Rady School of Managementrady.ucsd.edu의 이메일 확인됨
- Eric BradlowThe Wharton School of the University of Pennsylvaniawharton.upenn.edu의 이메일 확인됨
- Kusum L. AilawadiCharles Jordan 1911 TU'12 Professor of Marketing, Tuck School at Dartmouthdartmouth.edu의 이메일 확인됨
- Michaela DraganskaDrexel Universitydrexel.edu의 이메일 확인됨
팔로우
Kenneth C Wilbur
Professor of Marketing and Analytics, Rady School of Management, University of California, San Diego
ucsd.edu의 이메일 확인됨 - 홈페이지