내 프로필 만들기
공동 저자
- Bruce HardieLondon Business Schoollondon.edu의 이메일 확인됨
- Eric BradlowThe Wharton School of the University of Pennsylvaniawharton.upenn.edu의 이메일 확인됨
- Eric J. JohnsonNorman Eig Professor of Business, Columbia Business School, Columbia Universitycolumbia.edu의 이메일 확인됨
- Kartik HosanagarWharton School, University of Pennsylvaniawharton.upenn.edu의 이메일 확인됨
- Vibhanshu AbhishekAssociate Professor of Information Systems, UC Irvineuci.edu의 이메일 확인됨
- Daniel McCarthyDepartment of Marketing, Goizueta Business School at Emory Universityemory.edu의 이메일 확인됨
- Steven BellmanProfessor, University of South Australiamarketingscience.info의 이메일 확인됨
- Kinshuk JerathArthur F Burns Professor of Free and Competitive Enterprise, Professor of Business, Marketingcolumbia.edu의 이메일 확인됨
- Jeffrey LarsonAssociate Professor of Marketing, Brigham Young Universitybyu.edu의 이메일 확인됨
- Necati TereyagogluAssociate Professor of Operations Management, University of South Carolinamoore.sc.edu의 이메일 확인됨
- Senthil VeeraraghavanProfessor of Operations, Information and Decisions, Wharton School, University of Pennsylvaniawharton.upenn.edu의 이메일 확인됨
- Valeria StourmHEC Parishec.fr의 이메일 확인됨
- Max BazermanHarvard Business School, Harvard Universityhbs.edu의 이메일 확인됨
- Blakeley McShaneKellogg School of Management, Northwestern Universitykellogg.northwestern.edu의 이메일 확인됨
- Zhiqiang (Eric) ZhengProfessor of Information Systems and Financeutdallas.edu의 이메일 확인됨
- CB BhattacharyaHJ Zoffer Chair of Sustainability and Ethicspitt.edu의 이메일 확인됨
- Elea McDonnell FeitDrexel Universitydrexel.edu의 이메일 확인됨
- John R. HauserKirin Professor of Marketing, MITmit.edu의 이메일 확인됨
- Robert ZeithammerUCLAanderson.ucla.edu의 이메일 확인됨
- Pengyuan Wanguga.edu의 이메일 확인됨
팔로우
Peter Fader
Professor of Marketing at the Wharton School of the University of Pennsylvania
wharton.upenn.edu의 이메일 확인됨 - 홈페이지