내 프로필 만들기
공동 저자
- Mary Frances LuceRobert A. Ingram Professor, Fuqua School, Duke Universityduke.edu의 이메일 확인됨
- Rebecca K. RatnerProfessor of Marketing, University of Marylandumd.edu의 이메일 확인됨
- Claudia TownsendAssociate Professor of Marketing, University of Miamibus.miami.edu의 이메일 확인됨
- Leigh McAlisterProfessor of Marketing, University of Texas at Austinmccombs.utexas.edu의 이메일 확인됨
- Brian WansinkFormer Professor, Cornell Food and Brand LabCornell.edu의 이메일 확인됨
- Elizabeth MillerUniversity of Massachusetts Amherstisenberg.umass.edu의 이메일 확인됨
- Stephen Michael NowlisAugust A Busch Jr. Distinguished Professor of Marketing, Washington University in St Louiswustl.edu의 이메일 확인됨
- Julio SevillaProfessor of Marketing, University of Georgiauga.edu의 이메일 확인됨
- Andrew PerkinsAssociate Professor, Washington State University Carson College of Businesswsu.edu의 이메일 확인됨
- Jordan LouviereResearch Professor. School of Marketing, University of South Australiaunisa.edu.au의 이메일 확인됨
- Xiaoyan DengThe Ohio State Universityosu.edu의 이메일 확인됨
- Aric RindfleischUniversity of Illinoisillinois.edu의 이메일 확인됨
- Susan M. BroniarczykProfessor of Marketing, University of Texas at Austinmccombs.utexas.edu의 이메일 확인됨
- Yanliu HuangAssociate Professor of Marketing, LeBow College of Business, Drexel Universitydrexel.edu의 이메일 확인됨
- Joel HuberAlan D. Schwartz Emeritus Professor of Marketing Duke Universityduke.edu의 이메일 확인됨
- Utpal DholakiaGeorge R. Brown Professor of Marketing, Rice Universityrice.edu의 이메일 확인됨
- J Jeffrey InmanKatz Graduate School of Business - University of Pittsburghkatz.pitt.edu의 이메일 확인됨
- Benedict DellaertProfessor of Marketing, Erasmus School of Economics, Erasmus University Rotterdamese.eur.nl의 이메일 확인됨
- Raymond R. BurkeIndiana Universityindiana.edu의 이메일 확인됨
- Morris B. HolbrookW. T. Dillard Professor Emeritus of Business, Columbia Universitycolumbia.edu의 이메일 확인됨