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공동 저자
- Gerald Joseph GornDepartment of management and marketingpolyu.edu.hk의 이메일 확인됨
- Darren DahlProfessor of Marketing, University of British Columbiasauder.ubc.ca의 이메일 확인됨
- Haiyang YangJohns Hopkins Universityjhu.edu의 이메일 확인됨
- Antonios StamatogiannakisAssistant Professor of Marketing, IE Business School - IE Universityie.edu의 이메일 확인됨
- Klaus WertenbrochINSEAD, Professor of Marketing and Novartis Chaired Professor of Management and the Environmentinsead.edu의 이메일 확인됨
- Anaimalai MuthukrishnanMarketing HKust.hk의 이메일 확인됨
- Miguel BrendlProfessor of Marketingunibas.ch의 이메일 확인됨
- Rajeev BatraUniversity of Michigan, Ross School of Businessumich.edu의 이메일 확인됨
- Jacob GoldenbergInterdisciplinary Center Hertzelia, Visiting Professor Columbia Universityidc.ac.il의 이메일 확인됨
- Sarit MoldovanDepartment of Management and Economics, The Open University of Israelopenu.ac.il의 이메일 확인됨
- Peter DarkeProfessor of Marketing, Schulich School of Business, York Universityschulich.yorku.ca의 이메일 확인됨
- niraj dawarFounder, Brand Strategy Groupbrandstrategy.group의 이메일 확인됨
- Monica Wadhwatemple.edu의 이메일 확인됨
- Ziv CarmonINSEADinsead.edu의 이메일 확인됨
- Luc WathieuProfessor, Georgetown University McDonough School of Businessgeorgetown.edu의 이메일 확인됨
- Anirban MukherjeeCornell Universitycornell.edu의 이메일 확인됨
- Aysegul OzsomerProfessor of Marketing, Koç Universityku.edu.tr의 이메일 확인됨
- Yuwei JiangProfessor of Marketing in The Hong Kong Polytechnic Universitypolyu.edu.hk의 이메일 확인됨
- Laurette DubéProfessor, James McGill Chair of Consumer and Lifestyle Psychology, McGill Universitymcgill.ca의 이메일 확인됨
- fang wanProfessor of Marketing, Asper School of Business, University of Manitobaumanitoba.ca의 이메일 확인됨