내 프로필 만들기
공동 저자
- Oded NetzerArthur J. Samberg Professor of Business, Columbia Universitygsb.columbia.edu의 이메일 확인됨
- Bruce HardieLondon Business Schoollondon.edu의 이메일 확인됨
- Peter FaderProfessor of Marketing at the Wharton School of the University of Pennsylvaniawharton.upenn.edu의 이메일 확인됨
- Raghuram IyengarProfessor, Marketingwharton.upenn.edu의 이메일 확인됨
- Naufel VilcassimLondon Business Schoollondon.edu의 이메일 확인됨
- Nicolas PadillaAssistant Professor of Marketing, London Business Schoollondon.edu의 이메일 확인됨
- Peter EbbesProfessor, HEC Parishec.fr의 이메일 확인됨
- Anja LambrechtLondon Business Schoollondon.edu의 이메일 확인됨
- Barak LibaiMarketing Professor, Reichman University (formally IDC), Herzliya , Israelidc.ac.il의 이메일 확인됨
- Rom SchriftAssociate Professor of Marketing, Kelley School of Business, Indiana Universityiu.edu의 이메일 확인됨
- Foster ProvostProfessor, New York Universitystern.nyu.edu의 이메일 확인됨
- Aurelie LemmensFull Professor of Customer Analytics, Rotterdam School of Managementrsm.nl의 이메일 확인됨
- Sunil GuptaMarketing Professor, Harvard Business Schoolhbs.edu의 이메일 확인됨
- Scott A. NeslinProfessor of Marketing, Dartmouth Collegedartmouth.edu의 이메일 확인됨
- David NealCatalyst Behavioral Sciences & Duke Universitycatalystbehavioral.com의 이메일 확인됨
- Ayelet IsraeliHarvard Business Schoolhbs.edu의 이메일 확인됨
- Ryan DewAssistant Professor, The Wharton School, University of Pennsylvaniawharton.upenn.edu의 이메일 확인됨
- Nachum SichermanColumbia Universitycolumbia.edu의 이메일 확인됨