내 프로필 만들기
공개 액세스
모두 보기자료 1개
자료 0개
공개
비공개
재정 지원 요구사항 기준
공동 저자
- Timothy KeininghamJ. Donald Kennedy Endowed Chair in E-Commerce, St. John's Universitystjohns.edu의 이메일 확인됨
- Bruce CooilRichmond Professor of Management, Emeritus, Vanderbilt Universityowen.vanderbilt.edu의 이메일 확인됨
- Alexander BuoyeAssociate Professor of Marketing at St. John's Universitystjohns.edu의 이메일 확인됨
- Bart LariviereProfessor of Marketing at KU Leuven + Research Fellow Center for Service Intelligence, Ghentkuleuven.be의 이메일 확인됨
- Tor W. AndreassenNHH Norwegian School of Economicsnhh.no의 이메일 확인됨
- Luke WilliamsVice President, AECOM (formerly Head of Research Methods, Ipsos)aecom.com의 이메일 확인됨
- Forrest V. Morgeson IIIDepartment of Marketing, Michigan State Universitymsu.edu의 이메일 확인됨
- Terry G. Vavraterryvavra.com의 이메일 확인됨
- Edward C MalthouseNorthwestern University: integrated marketing communications, industrial engineering and mgmt scinorthwestern.edu의 이메일 확인됨
- Atakan YalcinProfessor of Finance, Ozyegin Universityozyegin.edu.tr의 이메일 확인됨
- Tiffany Perkins-MunnBlackRockBlackRock.com의 이메일 확인됨
- David Bejouesc.edu의 이메일 확인됨
- Bas DonkersProfessor of Marketing Research, Erasmus Universityese.eur.nl의 이메일 확인됨
- Sebastian TillmannsDepartment of Management, Technology, and Economics, ETH Zürichethz.ch의 이메일 확인됨
- Raj VenkatesanProfessor of Business Administration, University of Virginiadarden.virginia.edu의 이메일 확인됨
- V. KumarDistinguished Term Professor, and Senior Fellow, Indian School of Businessisb.edu의 이메일 확인됨
- Sunil MithasUniversity of South Floridaumich.edu의 이메일 확인됨
- Sertan KabadayiFordham Universityfordham.edu의 이메일 확인됨
- Christopher GroeningKent State Universitykent.edu의 이메일 확인됨
- Joan BallSt. John's Universitystjohns.edu의 이메일 확인됨
팔로우
Lerzan Aksoy
Dean, Gabelli School of Business and Professor of Marketing, Fordham University
fordham.edu의 이메일 확인됨 - 홈페이지