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재정 지원 요구사항 기준
공동 저자
- Henrik HagtvedtAssociate Professor of Marketing, Boston Collegebc.edu의 이메일 확인됨
- Debbie MacInnisMarshall School of Business University of Southern Californiausc.edu의 이메일 확인됨
- Valerie FolkesUniversity of Southern Californiamarshall.usc.edu의 이메일 확인됨
- C. Whan ParkRobert E. Brooker Professor of Marketing, University of Southern Californiamarshall.usc.edu의 이메일 확인됨
- Alexander FedorikhinMarketing Professor, Indiana Universityindiana.edu의 이메일 확인됨
- Amar Cheemauniversity of virginiavirginia.edu의 이메일 확인됨
- Aparna LabrooNorthwestern Universitykellogg.northwestern.edu의 이메일 확인됨
- HaeEun Helen ChunAssociate Professor of Services Marketing, Cornell Universitycornell.edu의 이메일 확인됨
- Candice HollenbeckMarketing Department, University of Georgiauga.edu의 이메일 확인됨
- George R. MilneProfessor of Marketing, University of Massachusetts Amherstisenberg.umass.edu의 이메일 확인됨
- Lauren I. LabrecqueAssociate Professor of Marketing, University of Rhode Islanduri.edu의 이메일 확인됨
- Nicole MeadAssociate Professor of Marketing, Schulich School of Business, York Universityyorku.ca의 이메일 확인됨
- Laura PeracchioUniversity of Wisconsin Milwaukeeuwm.edu의 이메일 확인됨
- Reidar HagtvedtAssistant Professor of Management Science and Statistics, University of Alberta School of Businessualberta.ca의 이메일 확인됨
- Anirban MukhopadhyayProfessor of Marketing and Behavioural Science, Bayes Business School, City, University of Londoncity.ac.uk의 이메일 확인됨
- Mario PandelaereVirginia Techvt.edu의 이메일 확인됨
- Kelly HawsAnne Marie and Thomas B. Walker, Jr. Professor of Marketing, Vanderbilt Universityvanderbilt.edu의 이메일 확인됨