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공동 저자
- Greg AllenbyProfessor of Marketing, Ohio State Universityosu.edu의 이메일 확인됨
- Sandeep ChandukalaAssociate Professor, Singapore Management Universitysmu.edu.sg의 이메일 확인됨
- Jeff D. BrazellUniversity of Utah | Blue Owl AIeccles.utah.edu의 이메일 확인됨
- Elea McDonnell FeitDrexel Universitydrexel.edu의 이메일 확인됨
- Tyson MackeyClarkson Universityclarkson.edu의 이메일 확인됨
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- Peter LenkUniversity of Michiganumich.edu의 이메일 확인됨
- Mumin KurtulusAssociate Professor of Operations Management, Vanderbilt Universityowen.vanderbilt.edu의 이메일 확인됨
- Qing LiuAssociate Professor of Marketing, Univeristy of Wisconsin-Madisonbus.wisc.edu의 이메일 확인됨
- John R. HowellAssistant Professor of Marketing, Brigham Young Universitybyu.edu의 이메일 확인됨
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- Rodolphe DURANDHEC Parishec.fr의 이메일 확인됨
- Yasin AlanAssociate Professor of Operations Management, Vanderbilt Universityvanderbilt.edu의 이메일 확인됨
- Sezer UlkuGeorgetown University McDonough School of Businessgeorgetown.edu의 이메일 확인됨
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